صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

با اضافه شدن چهار فیلم به جدول اکران بیستمین جشنواره فیلم فجر، پنج فیلم در دومین روز این جشنواره در سینماهای مشهد به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد از 17 بهمن‌ماه با اکران 16 فیلم آغاز شد و در جدیدترین جدول اکران خود با اضافه کردن چهار فیلم، نمایش 20 فیلم را تا 24 بهمن در سینماهای مشهد دنبال خواهد کرد.

فیلم‌های «شماره ۱۰»، «یادگار جنوب»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «عطرآلود»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما»، «در آغوش درخت»، «بعد از رفتن»، «هوک»، «آه سرد»، «اتاقک گلی»، «پرونده باز است»، «آنها مرا دوست داشتند»، «هایپاور»، «غریب»، «کاپیتان»، «بعداز رفتن» و «سینما متروپل»، 20 فیلمی است که در بیستمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد.

در دومین روز از این جشنواره پنج فیلم در سینماهای آفریقا، ویلاژ، برفی، سیمرغ، پارک بازار و همچنین سینما هویزه ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اکران می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم «یادگار جنوب» در سانس 17:30 سینما آفریقا، سانس 19:30 سینما ویلاژتوریست و سینما برفی به نمایش در خواهد آمد.

فیلم‌های شماره 10 و هایپاور نیز در سانس‌های 17:30 و 19:30 سینما سیمرغ اکران خواهد شد همچنین فیلم «عطرآلود» در سانس 19:30 سینما پارک بازار و سرهنگ ثریا در سانس 19:30 سینما آفریقا نمایش داده می‌شود.

همچنین در سینما هویزه دو فیلم «سرهنگ ثریا» در دو سانس 15 و 17:30 و «یادگار جنوب» در دو سانس 19:30 و 21 ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اکران خواهد شد.

انتهای پیام