صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

جشن بزرگ انقلاب با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، سران عشایر و طوایف روستاهای مرزی در چالدران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدقنبری مسئول دفتر نمایندگی‌ولی‌فقیه در سپاه چالدران، امروز 19 بهمن در جشن بزرگ انقلاب که با حضور سران طوایف و عشایر روستاهای مرزی چالدران در مسجد عیسی‌قولیک برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، که آن را از سایر انقلاب‌ها و رویدادهای سیاسی متمایز می‌کند، ایمان مردم و رهبری عالمانه از جمله وجوه تمایز این انقلاب است.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به اینکه  امروز شاهد جشن‌های مردمی در اقصی نقاط کشور هستیم، افزود: صاحبان اصلی انقلاب این مردم هستند، که چنین جشن‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان، رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: به‌طورقطع یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد، همین انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و چهار سال گذشته و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی، گفت: در حوزه سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن‌شان در تعیین سرنوشت کشور است چرا که امروز در تمامی انتخابات‌ها از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام