صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۲۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

رئیس گروه سینمایی و سمعی-بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نحوه اجرای طرح نمایش ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای کشور همراه با ساعت نمایش و نرخ بلیت از سوی سازمان سینمایی اعلام شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سوسن محمدزاده، رئیس گروه سینمایی و سمعی-بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: در این طرح سالن‌های سینما می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان حداکثر سه نوبت(سانس) پس از پایان آخرین نوبت‌های نمایش خود، فیلمی را به نمایش گذارند، اما نوبت‌ها در سینماها باید به گونه‌ای تنظیم شود که پایان نمایش فیلم‌ها ۲ ساعت قبل از اذان باشد.

وی بیان کرد: بهای بلیت برای تمامی سینماهای کشور تا زمان افطار به صورت نیم‌بها و بعد از افطار به صورت تمام‌بها و براساس قیمت مصوب اعلام شده از سوی سازمان سینمایی خواهد بود.

رئیس گروه سینمایی و سمعی-بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حداکثر قیمت بلیت سینماهای کشور برای سال ۱۴۰۲ در هر روز به صورت شناور و بر اساس درجه سینما و سه دسته زمان بندی تغییر می‌کند.

محمدزاده ادامه داد: نرخ بلیت در سینماهای پیشرفته از ساعت ۱۲ تا ۱۵ به میزان ۳۰ هزارتومان، از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به میزان ۴۰ هزارتومان و از ساعت ۱۷ به بعد به میزان ۶۰ هزارتومان و در سینماهای ممتاز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ به میزان ۲۵ هزار تومان، ساعت ۱۵ تا ۱۶ به میزان ۳۵ هزار تومان و از ساعت ۱۷ به بعد به میزان ۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی اضافه کرد: نرخ بلیت در سینماهای درجه یک کشور نیز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ به میزان ۲۰ هزار تومان، از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به میزان ۳۰ هزار تومان و از ساعت ۱۷ به بعد به میزان ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

انتهای پیام