صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآن با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناسان قرآنی و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۱ خرداد در اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان،جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآن با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناسان قرآنی و جمعی از بانوان فعال قرآنی امروز، ۱ خرداد در اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی گنبد کاووس به نقش بانوان در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد وگفت: پس از پیروزی انقلاب به ویژه در دهه‌های اخیر بانوان در ایجاد جریان‌های قرآنی نقش به سزایی در تربیت دختران نوجوان و جوان و هدایت آنان در مسیر آموزه‌های دینی داشتند.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: ارتقا و توانمندسازی بانوان، هم‌فکری برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، رفع مشکلات و تحقق مطالبات و تولید محتوا از اولویت‌های هیئت اندیشه‌ورز است و با هم‌فکری می‌توان برای ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآن اقدام کرد.

حجت‌الاسلام کریمی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و بمباران فکری نسل جوان از سوی دشمنان نیازمند برنامه ریزی فرهنگی است، گفت: دغدغه فکری اعضای هیات اندیشه ورز در خصوص دختران و بانوان و پاسخگویی به نیاز این قشر در جامعه، طی این نشست مطرح و درخصوص آن مشورت شد.

وی با بیان اینکه بانوان فعال در عرصه قرآنی می‌توانند کنشگران اجتماعی موفقی در جامعه باشند، گفت: بانوان فعال در حوزه فرهنگ و قرآن می‌توانند با خلق ایده‌های مناسب و کاربردی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدایت دختران نوجوان در مسیر درست زندگی اثرگذار باشند.

انتهای پیام