صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۲۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با بیان اینکه بی‌تردید فرزندان شهدا الگوهای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان هستند، از جوانان و نوجوانان خواست با الگوگیری از فرزندان شاهد خود را برای آینده کشور و انقلاب آماده کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  استان کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان روز گذشته، یکم خردادماه در مراسم تجلیل از دختران نمونه شاهد و ایثارگر و بی‌سرپرست شهرستان مریوان، ولادت حضرت معصومه(س) را بهترین فرصت برای تجلیل از مقام دختران شاهد دانست و گفت: ابعاد وجودی حضرت معصومه(س) از جمله پاکدامنی، اخلاص، فداکاری و ولایتمداری باید مورد توجه جامعه به ویژه دختران قرار گیرد.

وی از دختران شهدا به عنوان یادگاران شهدا یاد کرد و افزود: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز فرزندان آنان باید در همه صحنه‌های انقلاب نقش‌آفرینی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اشاره به اینکه بی‌تردید فرزندان شهدا الگوهای جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان هستند، از جوانان و نوجوانان خواست با الگوگیری از فرزندان شاهد خود را برای آینده کشور و انقلاب آماده کنند.

وی تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای ترور که جان و مال و آبروی خود را برای دفاع از عزت و کیان ایران اسلامی فدا کردند، مایه افتخار، بالندگی و سربلندی این کشور هستند.

ورهرام در پایان این دیدار شهدا را چراغ راه جامعه خطاب کرد و یادآور شد: شهدا راهنما و هدایتگر نسل امروزند، آنان حافظ ارزش‌های اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که الگویی ارزشمند و چراغ راهی برای حرکت جامعه و نسل امروز هستند.

انتهای پیام