صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۳۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در زمینه مشکلات مالی و سهمیه کاغذ و یارانه نیازمند توجه بیشتر هستند، گفت: طرح سه‌شنبه‌های خبری لرستان می‌تواند به‌عنوان یک الگو در سطح کشور قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، چهارم خرداد در جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و مناسبت‌های خردادماه، اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات حاج عمران که لرستان ۳۰۰ شهید را تقدیم کرده و سالروز شهادت شهید بروجردی، رحلت امام و سالروز شهادت شهید چمران در خردادماه اتفاق افتاده که همه نیازمند جهاد تبیین است و برای این مناسبت‌ها، برنامه‌های خوبی در استان تدارک دیده شده است.

وی به برگزاری کنگره ۶۵۵۱ شهید در استان لرستان اشاره کرد و گفت: اقدام‌ها و کارهای فرهنگی زیادی از سوی متولیان امر، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در راستای جهاد تبیین جایگاه شهدا و مؤلفه‌های هویتی آن انجام شده که امسال به سرانجام می‌رسد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این راستا قابل تقدیر است.

زیویار نشست سه‌شنبه‌های خبری را از ابتکاراتی دانست که می‌تواند مدلی در سطح کشور باشد و افزود: این اقدام در راستای جهاد تبیین در لرستان شکل گرفته که هر هفته یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با اصحاب رسانه علاوه بر تشریح اقدام‌های صورت گرفته به‌منظور شفاف‌سازی با خبرنگاران نشستی برگزار می‌کند.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه اصحاب رسانه و خبر نیز در سه‌شنبه‌های خبری سؤالات خود را پیرامون مطالبات و مشکلات مطرح و مدیران پاسخ می‌دهند، این طرح را از مصوبات شورای اطلاع‌رسانی کشور دانست و افزود: تاکنون هفت سه‌شنبه خبری در استان تشکیل شده که مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفته و تأثیرات آن به نحوی است که موجب تعامل بین رسانه‌ها و دستگاه‌ها شده است.

وی به مطالبه اصحاب رسانه در حوزه مفاصا حساب با تأمین اجتماعی و سهمیه کاغذ و یارانه استان‌هایی مانند لرستان اشاره کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز است به اصحاب رسانه لرستان در خصوص سهمیه کاغذ و یارانه و حل مشکلات مالی و بیمه‌ای، توجه بیشتری داشته باشند‌، زیرا در لرستان بخش صنعت قدرت چندانی ندارد.

انتهای پیام