صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۴۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
معاون استاندار البرز:

مرتضی ولی‌پوری با تأکید بر اینکه سالگرد ارتحال امام(ره) فرصت بازخوانی اهداف انقلاب است، گفت: هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به عمق اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) بیشتر پی می‌بریم.

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، یکشنبه، هفتم خردادماه در نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان البرز که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم اهداف انقلاب را بشناسیم باید با مطالعه تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی ببینیم معمار کبیر انقلاب در شرایط مختلف چگونه عمل می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه سالگرد ارتحال امام(ره) فرصت بازخوانی اهداف انقلاب است، افزود: هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به عمق اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) بیشتر پی می‌بریم. عملکرد و اقدامات ایشان گنجینه باارزشی است که باید آن را با مرور، چه در سطح داخلی و چه درسطح بین‌المللی حفظ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی هرچه بیشتر به زائران گفت: باید اقدامات مناسبی در خصوص اعزام، اسکان و تغذیه زائران انجام ‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره) و معرفی آن به جامعه با تکیه بر جهاد تبیین انجام خواهد شد که این مهم نیز در البرز باید مدنظر قرار گیرد.

ولی‌پوری گفت: همچنین هماهنگی و همکاری در راستای به‌کارگیری ناوگان اتوبوسرانی و هماهنگی با شرکت بهره‌برداری مترو جهت جابه‌جایی زائران صورت گیرد و جانمایی برای استقرار واحدهای آتش نشانی، اورژانس، فوریت‌های اجتماعی و همکاری و هماهنگی با پایگاه اورژانس آماده‌سازی مسیرها نیز ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: فرمانداران و بخشداران استان با اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امور مهم با نظارت دقیق اقدام کنند و کمیته‌های ویژه مراسم براساس شرح وظایف تعریف شده همه امکانات خود را به صحنه بیاورند.

انتهای پیام