صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۴۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ارزشمندی کار کسانی که در حوزه ساخت صحن اهل‌بیت(ع) و بازسازی عتبات و عالیات فعالیت می‌کنند، گفت: کسانی‌که در این عرصه خدمت می‌کنند کارشان ماندگار است البته اخلاص در این زمینه نیز بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، هشتم خردادماه در همایش بزرگ بانوان گیلانی و طلایه‌داران ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت در این عرصه با هیچ یک از کارهای دنیا قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: هرقدر که در این عرصه با اخلاص بیشتری کار شود مورد عنایت اهل‌بیت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) فرمودند: هرگز ما را فراموش نمی‌کنند، افزود: این ما هستیم که باید با اخلاص در عمل بیشتر مورد توجه آن حضرت قرار بگیریم. در هر نفسی، نعماتی نهفته است که انسان باید شکرگزار آن‌ها باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایش آیت‌الله بروجردی مبنی بر اینکه «من از لحظه‌ای که خود را شناختم، عمرم را به بیهودگی نگذراندم»، گفت: به گفته اهل‌بیت، عاقل کسی است که هر نفسی که می‌کشد، را ضایع نکند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با یادآوری خاطره‌ای از بانویی که زیورآلاتش را به بازسازی عتبات عالیات بخشیده بود، تصریح کرد: فرد عاقل در حفظ چیزی که همیشه با او نمی‌ماند، آن‌قدر به خود زحمت نمی‌دهد. دنیادوستان سعی در حفظ مادیات دنیا می‌کنند در حالی‌که برای آنها نمی‌ماند لذا هرکاری هرچند اندک، اگر در راه خدا انجام شود خداوند به آن برکت خواهد داد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ارزشمندی کار کسانی که در حوزه ساخت صحن اهل‌بیت(ع) و بازسازی عتبات و عالیات فعالیت می‌کنند، گفت: کسانی‌که در این عرصه خدمت می‌کنند کارشان ماندگار است البته اخلاص در این زمینه نیز بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام