صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

استاندار خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان‌جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند، گفت: محور تبلیغات دشمن و به ویژه استکبار جهانی شخص امام و رهبری است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، عصر امروز  ۱۰ خردادماه در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: اندیشه و تفکر امام خمینی همچنان زنده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان‌جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند، افزود: محور تبلیغات دشمن و به ویژه استکبار جهانی شخص امام و رهبری است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با اشاره به اینکه امام خمینی یک رهبر جذاب بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همچنان راه پر افتخار امام یعنی مسیر ایثار و مقاومت را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های امام عامل اصلی تسلیم نشدن ایرانیان در برابر استکبار است، ادامه داد: جدایی ناپذیری دین و سیاست از یکدیگر مهمترین شاخصه مکتب سیاسی امام است و ایشان سیاست و عرفان و اخلاق را در کنار هم معنا کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در جامعه از دیگر شاخصه های مکتب سیاسی امام(ره) بود و از نظر ایشان مردم دارای کرامت بوده و آراء آنان در عرصه سیاسی نقش آفرین است.

 قناعت اظهار کرد: یکی از رموز شکست ناپذیری انقلاب پشتوانه مردمی بوده و دشمن توطئه‌های بسیاری را طراحی کرده اما حضور مردم این نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات پایان سال بی شک اقتدار نظام را افزایش خواهد داد و از این جهت باید موضوع انتخابات مجلس برای همه ما مهم باشد.

قناعت گفت: اربعین نماد و مظهر هویت محبان اهل بیت(ع) است و طبق گفته برخی از علما در واقع مانور شیعیان محسوب شده و باید بستر و زمینه حضور همه مشتاقان زیارت اباعبدالله(ع) را فراهم کرد و ساماندهی امکانات و زیرساخت های مرتبط با پیاده روی اربعین را داشته باشیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در استان برای سرمایه گذاری باید دو مؤلفه جذب سرمایه گذار و افزایش بهره وری را داشته باشیم، بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند--یونسی به زودی با حضور مهمان ویژه‌ای آغاز می‌شود؛ همچنین شاهد اتفاقات خوب دیگری چون کلنگ زنی گاز رسانی از زابل به سربیشه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام