صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سیمرغ از تعمیر و بازسازی ۸۹ واحد مسکن مددجویی در شهرستان سیمرغ خبر داد و گفت: مبلغ  یک  میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد، در قالب مساعدت بلاعوض و صندوق امداد ولایت انجام شده است.

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، مهدی دامادی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سیمرغ،  با اشاره به اینکه  ۷۶۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) این شهرستان قرار دارند، گفت: در سال گذشته  تعداد  ۸۹ واحد  مسکن مددجویان در شهرستان سیمرغ تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: تعداد ۸۹ واحد تعمیرات مسکن و ایجاد فضایی جانبی انجام پذیرفته که مبلغ  یک  میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد، در قالب مساعدت بلاعوض و صندوق امداد ولایت انجام شده است.

دامادی با اشاره به احداث مسکن مددجویی تصریح کرد: تعداد ۵ مورد احداث مسکن در شهرستان سیمرغ که اعتبارات اجرایی آن از محل تسهیلات بنیاد مسکن و صندوق امداد ولایت و اعتبارات امدادی و با مشارکت اجرایی بسیج سازندگی صورت پذیرفته، افتتاح و تحویل مددجویان شده است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان سیمرغ خاطرنشان کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بابت ودیعه مسکن به ۱۸ نیازمند شهرستان پرداخت شد.

انتهای پیام