صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
استاندار خراسان‌جنوبی:

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نهضت عظیم امام راحل(ره) با دمیدن جانی تازه بر کالبد محرومان و مستضعفان جهان، خط مشی غلبه بر مستکبران و نیز مقاومت در برابر زورمداران را به همه آموخت.

به گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

 
به نام خدا
«امام مظهر عینی حرکت عظیمی است که ملت ایران آغاز کرد و تاریخ خود را متحول کرد؛ امام بنیان‌گذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است. ملت ایران این مکتب را، این راه را، این نقشه را پذیرفت و در آن مشغول حرکت شد». مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) 
 
عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، مصیبتی جانگداز در تاریخ انقلاب اسلامی است که همه آزادیخواهان جهان را به سوگ نشاند و متأثر ساخت.
 
بدون تردید نهضت عظیم امام راحل(رضوان‌الله تعالی علیه) با دمیدن جانی تازه بر کالبد محرومان و مستضعفان جهان، خط مشی غلبه بر مستکبران و نیز مقاومت در برابر زورمداران را به همه آموخت و حلاوت استقلال و آزادی را به کام ملت‌های آزاده جهان چشاند، به‌ گونه‌ای که اینک در آستانه نیم قرن تلألو خورشید پرفروغ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به یُمن راهبری های شایسته و مقتدرانه نائب برحق قافله سالار اسلام ناب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه الله)  طنین فریاد استعمارگریزی و صهیونیسم ستیزی به باوری فراگیر تبدیل شده و نویدبخش فردایی رها از یوغ سلطه و نیرنگ برای جهانیان است. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با احترام به مقام شامخ شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد که دانش آموختگان نیکوی مکتب ولایت بودند، دو مناسبت ارزشمند چهاردهم و پانزدهم خردادماه را به محضر حضرت بقیه‌ الله‌ا لاعظم (ارواحنا له الفداه)، مقام ولایت عظمی(مدظله‌ العالی) و ملت متدین ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز خراسان جنوبی تعزیت و تسلیت گفته و تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
انتهای پیام