صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

کاروان بزرگ خانوادگی «مکتب روح الله» با ۱۰۰ دستگاه خودروی شخصی از شهر مقدس قم به مقصد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و سپس برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، 100 دستگاه خودروی شخصی از شهر مقدس قم به مقصد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری و برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  روز گذشته 13 خردادماه در قالب کاروان بزرگ خانوادگی «مکتب روح الله» حرکت کرد.

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در حاشیه آغاز حرکت این کاروان بزرگ خودرویی گفت: حرکت‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف که شکل و ساختار یکسانی را به خود گرفته، یکی از موهبت‌های فرزندان انقلاب اسلامی ایران است که امسال با ابداع کاروان «مکتب روح الله» از استان قم و حرکت خانوادگی به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در بطن خانواده‌ از نیازمندی‌های اصیل امروز جامعه است، بیان کرد: یکی از مهمترین کاستی‌های موجود در حرکت‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری برنامه‌های خانوادگی و فرهنگ‌سازی و قوام بخشی خانواده‌ها است.

معاون استاندار قم اظهار کرد: امیدواریم که این الگوها، هر روز در مناسبت‌های مختلف با حضور جوانان و گروه‌های جهادی و مردمی تقویت شود و شاهد برگزاری این‌گونه اقدامات موثر فرهنگی و اجتماعی در طول سال نیز باشیم.

انتهای پیام