صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۵۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

فرمانده سپاه اهر، امام خمینی(ره) را یک شخصیت جهانی و پدیده قرن حاضر عنوان کرد و گفت: امام راحل در طول عمر پر برکت خود احیاگر دین اسلام و نماد استکبار ستیزی در جهان بودند.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه ناحیه، در گفتوگو با ایکنا از آذربایجانشرقی، امام خمینی(ره) را یک شخصیت جهانی و پدید قرن حاضر عنوان کرد و گفت: امام راحل در طول عمر پر برکت خود احیاگر دین اسلام و نماد استکبار ستیزی در جهان بودند. 

وی افزود: ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی از فرزندان رسول الله(ص) و ادامه دهنده راه حضرت سیدالشهدا(ع) است که با رهبری الهی خود، توانست ایران را از یوغ استکبار جهانی بیرون آورده و به این ملت شریف و بزرگ، عزت عطا کند. 

سیفی، گفت: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانست ایران اسلامی را از یوغ استکبار، استعمار جهانی و شاهنشاهی نجات داده و بعد از این انقلاب پرشکوه بود که مردم ایران طعم زندگی را درک کردند. 

فرمانده سپاه اهر، احیای دین مبین اسلام و آزادسازی مردم از یوغ استکبار جهانی را از اهداف امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: خوشبختانه امروز بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رسیدن به این اهداف والای امام خمینی(ره) و رساندن دین و اسلام به جایگاه واقعی خود هستیم. 

وی در ادامه خطاب به جوانان و نسل جدید جامعه نیز اشاره کرد و گفت: انتظاری که از جوانان و نسل جدید جامعه داریم این است، همانطور که جوانان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند و انقلاب و نظام را حفظ کردند، جوانان و نسل جدید کشور نیز با ورود به بحث تبیین و مباحث علمی، تولید علم و تولید اقتصاد در توسعه و حفظ نظام و انقلاب یار و یاور مسئولان باشند و با وحدت و یکپارچگی راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند. 

انتهای پیام