صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۶۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تراب محمدی با بیان اینکه احزاب وظیفه سنگینی در قبال مردم دارند و باید با ارائه طرح‌های بدیع و تأثیرگذار در جهت پیشرفت و حل مشکلات مردم گام بردارند، گفت: مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند و این احزاب هستند که باید با ارائه برنامه به این مهم سرعت بخشند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 16 خردادماه، در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان،  احزاب و تشکل‌های سیاسی را رابط بین مردم و مسئولان مطرح کرد و گفت: احزاب وظیفه سنگینی در قبال مردم دارند و باید با ارائه طرح‌های بدیع و تأثیرگذار در جهت پیشرفت و حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی انتقاد سازنده را یکی از راههای موثر در جهت تعالی و پیشرفت جامعه خواند و افزود: برای نهادینه کردن و اعتلای جایگاه احزاب در کشور باید تلاش شود تا احزاب با هم‌افزایی برنامه‌های خود را در راستای کارآمدی نظام تدوین کنند و با انتقاد دلسوزانه و سازنده کمک حال دولت‌ها باشند.

محمدی، با بیان اینکه تضارب آرا، جزء جدایی‌ناپذیر هر جامعه‌ای است، گفت: مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند و این احزاب هستند که باید با ارائه برنامه به این مهم سرعت بخشند و هر فرد، تشکل و حزبی که نظرات سازنده‌ای در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه دارد، دولت آماده پذیرش آن است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به پروژه‌های بزرگ تکمیل شده در آستانه افتتاح در سطح استان اشاره کرد و گفت: طرح تأمین و انتقال آب آشامیدنی به میانه یکی از پروژه‌های عظیم در راستای تأمین آب شرب با کیفیت و پایدار برای مردم شهر میانه و روستاهای اطراف آن است که در حال حاضر آماده افتتاح است.

وی پروژه تولید مس کاتد به روش هیپ‌لیچینگ در مجتمع مس سونگون را نیز یکی دیگر از اقدامات تأثیرگذار در راستای امیدآفرینی و پیشرفت استان دانست و گفت: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، دولت در راستای پیشرفت و آبادانی کشور و استان در تلاش است که تحقق این مهم، همکاری و هم‌افزایی احزاب مختلف را می طلبد.

محمدی در پایان گفت: ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی در راستای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکیل شده و هدف اصلی ما صیانت از آرای مردم است.افزایش مشارکت و ایجاد رقابت سالم وظیفه سنگینی است که بر دوش احزاب است تا با معرفی افراد تأثیرگذار و اندیشمند و نخبه در راستای این مهم گام بردارند.

در این جلسه نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی، دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مختلف مدیریتی در کشور و استان ارائه کردند.

انتهای پیام