صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
تا 31 خرداد؛

مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد با محوریت «تأکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی با عنوان «گوهرشاد» از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در حال برگزاری است.

این جشنواره در محورهای ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه پوشش ایرانی ـ اسلامی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود و بخش «نشر خوبی‌ها» هم با پویش‌های مجازی  و در محورهای حرف‌آورد ویژه بانوان برگزار خواهد شد، همچنین نمایشگاه‌های عرضه محصولات ایرانی ـ اسلامی در حوزه حجاب و عفاف در مکان‌های پرتردد شهر خرم ‌آباد برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ نویسی، شعر و شعار، موشن‌گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و داستان را تا پایان خردادماه جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار با شماره  09167116125 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی، راهکارهای برون‌رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقا امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب، راهکارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه وارتباط عفاف و حجاب با ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه از محورهای جشنواره فرهنگی هنری «گوهرشاد» هستند.

انتهای پیام