صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۴۶۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به‌ گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی روز گذشته، 16 خرداد با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی‌ در این مراسم با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) اظهار کرد: امروزه تقویت و امید رمز پیروزی و موفقیت است و پیامبر اسلام(ص) نیز با تکیه بر این دو مورد توانست در شرایط سخت دوران جاهلیت رسالت خویش را به انجام رساند.

قریشی افزود: پیامبر با ایمان به احکام و قوانین الهی نازل شده و امیدی که خداوند به ایشان ارزانی داشته بود مسلمانان را در برهه‌های حساس هدایت کرده و در جنگ‌های زیادی علیه کفار پیروز شدند.

وی با بیان اینکه ایمان به خداوند و امید به نصرت الهی همواره در رفتار و باور امام خمینی(ره) هویدا بود، ادامه داد: جدال حق و باطل از اول تاریخ در جریان بوده است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت که باید با الهام گرفتن از آموزه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با وحدت کلمه در برابر باطل بایستیم و دین الهی را یاریگر باشیم.

امام‌ جمعه ارومیه با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، مدیر سابق مرکز اسلامی استان برای وحدت شیعه و سنی تلاش وافری داشتند، تصریح کرد: وی در این زمینه با هم‌افزایی و هم‌گرایی بین علمای شیعه و سنی بسیار موفق بوده و امید است در دوره جدید نیز این رویه مثبت ادامه داشته باشد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سیدآزاد موسوی به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر قدردانی شد.

 

انتهای پیام