صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
در جلسه هیئت‌مدیره تأمین‌اجتماعی مطرح شد؛

گروه اقتصاد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سالم‌سازی تشکیلات سازمان تأمین‌اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ امیدواریم به زودی بتوانیم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان یک سازمان پاک معرفی کنیم.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی در جلسه مشترک اعضای هیئت‌مدیره و شورای معاونین سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان این‌که نتیجه اقدامات انجام گرفته در دولت تدبیر و امید در ماه‌های آینده مشخص می‌شود، اظهار کرد: تحولات سازمان تأمین‌اجتماعی نیز ثمرات و نتایج مطلوبی به دنبال دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش رضایت‌مندی آحاد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از تأمین‌اجتماعی باشیم.



ربیعی سالم‌سازی تشکیلات سازمان تأمین‌اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ امیدواریم به زودی بتوانیم سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان یک سازمان پاک معرفی کنیم.



وی تحول ساختاری، پویایی و چابک شدن این سازمان را از دیگر موارد نیازمند توجه عنوان کرد و اظهار داشت: تأمین‌اجتماعی از جمله سازمان‌هایی است که به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و عملکرد این سازمان می‌تواند در رضایت‌مندی یا نارضایتی جامعه از دولت به صورت بسیار برجسته‌ای تأثیرگذار باشد.



لزوم شناساندن تأمین‌اجتماعی به جامعه و ارتقای فرهنگ بیمه‌ای از دیگر مسائل مطرح شده از سوی ربیعی بود که در این رابطه تلاش برای معرفی سازمان تأمین‌اجتماعی به جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت:‌ با انعکاس صحیح و توأم با برنامه‌ریزی خدمات تأمین‌اجتماعی به جامعه، شاهد ارتقای فرهنگ بیمه‌ای خواهیم بود.



ربیعی تعامل مطلوب تأمین‌اجتماعی با سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها را خواستار شد و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارتخانه‌های مختلف و سازمان‌های گوناگون در ارتباط است و تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، ارتقای خدمات تأمین‌اجتماعی را به دنبال دارد.



وی رضایت‌مندی جامعه را هدف اصلی تمامی اقدامات و خدمات تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: رضایت‌مندی مردم باید به صورت دائمی مورد ارزیابی قرار گیرد و باید برای ارتقای رضایت‌مندی تلاش کنیم.