صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۲۹۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

گروه اجتماعی: رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «وقایع رمضان و شهادت حضرت علی(ع)» در این شهرستان خبر داد.

نیره حیدری، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر اجرای مسابقات کتابخوانی در ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «وقایع رمضان و شهادت حضرت علی(ع)» نوشته احمد صادقی اردستانی برگزار می‎شود.

وی افزود: این مسابقه به صورت مکتوب بوده و متقاضیان شرکت در مسابقه می‌توانند فرم سوالات را از 22 تیرماه از نزدیک‏ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود تهیه کنند.

به گفته وی، این مسابقه با همکاری فرمانداری شهرکرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: زمان اجرای این مسابقه از تاریخ 22 تیرماه تا 4 مردادماه است و قرعه کشی و اعلام نتایج برندگان همزمان با عید سعید فطر انجام خواهد شد که به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان شهرکرد با بیان اینکه مسابقه ویژه عموم مخاطبین بوده و محدودیت سنی ندارد، تصریح کرد: از کلیه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود در این مسابقه بزرگ شرکت کنند.