صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

گروه سیاسی: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به تهاجم همه جانبه کشورهای غربی در بُعد فرهنگی کشور نیز اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از آسیب فرهنگی جامعه در مقابل این هجمه دشمنان باید از پتانسیل‌های فرهنگ اسلامی در کشور استفاده بهینه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، امیر شاه‌آبادی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه روز گذشته، 31 تیرماه، در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین با اشاره به تلاش برخی از فرقه‌ها برای نفوذ در فرهنگ ناب اسلامی، گفت: این فرقه‌ها تنها هدفشان از نفوذ در اسلام و کشورهای مسلمان، از بین بردن فرهنگ اسلامی بین مسلمانان است.

وی به تهاجم همه جانبه کشورهای غربی در بُعد فرهنگی کشور نیز اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از آسیب فرهنگی جامعه در مقابل این هجمه دشمنان باید از پتانسیل‌های فرهنگ اسلامی در کشور استفاده بهینه شود.

شاه‌آبادی عنوان کرد: امروز گروهک تروریستی داعش با حمایت و پشتیبانی کشورهای غربی و برخی از دولت‌های مرتجع عربی به دنبال ایجاد شکاف بین کشورهای منطقه و ایجاد ناامنی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه داعش را خطر بزرگی برای کشورهای عراق و سوریه در خاورمیانه دانست.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: عامل اصلی این جنایات کشورهای غربی و دشمنان اسلام هستند.

شاه‌آبادی به روز جهانی قدس و اهمیت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت است به این دلیل امسال باید حضورمان در این روز بسیار پرشورتر و فعال‌تر باشد.