صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۴۱۵۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
حیدری خبر داد:

گروه سلامت: سرپرست دانشکده طب و دین در تشریح آخرین وضعیت راه اندازی مجموعه یاد شده، گفت: در حال حاضر ۳۲ عنوان رشته را در شورای دانشکده تعیین و به وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم.

اکرم حیدری، سرپرست دانشکده طب و دین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در تشریح آخرین وضعیت راه اندازی مجموعه یاد شده در دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: در حال حاضر 32 عنوان رشته را در شورای دانشکده تعیین و به وزارت بهداشت ارسال کرده‌ایم تا نظرات وزارتخانه را در خصوص مباحث یاد شده جویا شویم.
حیدری خاطرنشان کرد: فقه سلامتی، قرآن عترت و سلامت روان، دین و سلامت جنسی، سبک زندگی اسلامی، دین و سلامت معنوی، سلامت زنان در دین، سلامت ذهن و الهیات سلامتی برخی از عناوین رشته‌های پیش بینی شده برای دانشکده طب و دین است.
سرپرست دانشکده طب و دین افزود: تدوین فرم ضرورت سنجی برخی از رشته‌ها نیز آغاز شده که تاکنون یکی از آن‌ها تکمیل و به منظور بررسی به وزارت بهداشت ارسال شده است که پس از آن نیز وارد مرحله تهیه کوریکولوم خواهیم شد.
وی در پایان گفت: اساسنامه دانشکده طب و دین دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده است ولی هنوز هیچ نظری به ما اعلام نکرده‌اند.