صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۴۱۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

گروه اجتماعی: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی حضور مردم را در جلسات ترویج شیوه‌های ارزشی در زندگی مهم برشمرد و گفت: هر زمان که حضور مردم در میدان بوده است، مسئولان بیش از پیش به موفقیت دست یافته‌اند و به اهداف خود رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدمحمد بیاتیان، منتخب مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 31 مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور اعضا در مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان بیجار باید با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.
وی از دعوت شخصیت‌های برجسته کشوری در سومین یادواره شهدای شهرستان بیجار خبر داد و افزود: بیجار به‌عنوان دژ مستحکم در استان کردستان مطرح است و باید فضای شهر در این ایام طوری باشد که رنگ و بوی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را به خود بگیرد. 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی حضور جوانان و نوجوانان در این یادواره را ضروری برشمرد و اعلام کرد: با حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در این یادواره ایستادگی، جوانمردی و ایثارگری شهیدان به ایشان اثبات می‌شوند و فضای یادواره باید متناسب با این رویداد باشد.
وی آیت‌الله فاضل گروسی را مایه فخر و مباهات در زمان خویش دانست و عنوان کرد: ایشان اکنون نیز سبب سربلندی مردم بیجار است و افراد بیجاری برای معرفی خود و شهرشان در مجامع مختلف همواره از او یاد می‌کنند و در زمان برگزاری کنگره ملی آیت‌الله فاضل گروسی با دعوت از آیات عظام، به مقام شامخ وی ادای احترام می‌کنیم.
بیاتیان به توسعه شیوه‌های ارزشی در زندگی مردم تأکید کرد و افزود: این مهم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های معظم‌له است و نهادهای فرهنگی همچون دانشگاه، آموزش و پرورش، اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقش بی‌بدیلی در به تحقق رساندن این مهم دارند.
وی حضور مردم را در جلسات ترویج شیوه‌های ارزشی در زندگی مهم برشمرد و عنوان کرد: هر زمان که حضور مردم در میدان بوده است مسئولان بیش از پیش به موفقیت دست یافته‌اند و به اهداف خود رسیده‌اند.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به ترویج شادی حلال در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر استفاده از فضاهای مجازی برای ترویج تفکر ایرانی اسلامی تأکید کرده‌اند و خواستار ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در کشور هستند.