صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۶۶۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
فقیهی خبر داد:

گروه جامعه: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام عمره دانشجویی تا ۱۵ آبان ماه خبر داد و گفت: روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آبان ماه مخصوص ثبت‌نام دانشجویان متاهلی است که یک از زوجین قبلاً اعزام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه مقرر شده بود آخرین مهلت ثبت‌نام عمره دانشگاهیان باشد، تا شنبه 10 آبان ماه باشد و تا این زمان 274 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد 78 هزار دانشجوی مجرد، 182 هزار دانشجوی متأهلین و 13 هزار و 400 نفر هم اساتید بود‌ه‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به اصرار دانشجویان مهلت ثبت‌نام تا روز 15 آبان ماه تمدید شد البته با این شرایط که دو روز مهلت برای ثبت‌نام دانشجویان عادی اختصاص یافته و روزهای 13، 14 و 15 آبان ماه مخصوص ثبت‌نام دانشجویان متأهلی است که یک از زوجین قبلاً اعزام شده است.
فقیهی با تأکید بر اینکه هر فرد فقط یک بار اجازه استفاده از سهمیه عمره دانشگاهیان را دارد، گفت: فقط در صورتی که یکی از زوجین قبلاً اعزام شده، در قرعه‌کشی جدید می‌تواند به عنوان عمره زوج‌های دانشجو دوباره ثبت‌نام کند.
وی در خصوص زمان قرعه‌کشی، اعلام کرد: زمان قرعه‌کشی تغییر پیدا نکرده و 17 و 18 آبان ماه قرعه‌کشی انجام خواهد شد.