صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۰۸۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

گروه فضای مجازی: مدیر پروژه بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی» گفت: این بازی رایانه‌ای تا پایان سال جاری در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

شهاب میرزایی، مدیر پروژه بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: ساخت بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی» با موضوع فرهنگی اجتماعی به پایان رسیده است و هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکت توزیع هستیم تا انشالله بتوانیم توزیع آن را تا پایان سال خواهیم داشت.
وی افزود: این داستان محور با موضوع اجتماعی با فضای کاملا ایرانی و با دو پایان متفاوت، این بازی کاملا بومی بوده و سراسر آن همراه با پیام‌های آموزنده و اخلاقی برای مخاطب است(اعم از پیامدهای ناشی از ترک وطن، طمع، امانتداری، معضل تکدی‌گری، مفهوم خوشبختی و انسان خوشبخت، قدرشناسی نعمت‌های خداوند و....)

مدیر پروژه بازی رایانه‌ای «در جستجوی خوشبختی» تصریح کرد: مخاطب ناشنوا هم می‌تواند با انجام بازی داستان بازی و پیام‌های بازی را دنبال کند.

وی بیان کرد: تمامی طراحی‌های بازی Digital painting است(47 محیط ، 58 کاراکتر اعم از اصلی، قابل تعامل و فرعی و بی‌اهمیت و...)، موسیقی بازی موسیقی سنتی بوده و با استفاده از ساز تار – سه تار و هم‌نوازی این دو ساز در دستگاه‌های اصفهان- شور- ابوعطا به مدت تقریبا 3 ساعت ساخته و نواخته شده است.

میرزایی اظهار کرد: با توجه به تأکید مسئولان برای تولید بازی‌های آموزنده ما در ساخت این بازی سعی کرده‌ایم، بازی تنها جنبه سرگرمی نداشته باشد و در کنار سرگرم کننده بودن، محتوای آموزنده و اخلاقی نیز داشته باشد، به همین دلیل سراسر بازی همراه با پیام اخلاقی برای مخاطبان است.

وی بیان کرد: تمامی طراحی‌های نقاشی دیجیتال بوده و سبک کاملا ایرانی دارد درواقع بازی در 51 محیط اتفاق می‌افتد، ضمن اینکه همه فضاهای بازی کاملا بومی و سنتی است.

میرزایی اظهار کرد: این بازی رایانه‌ای بر خلاف دیگر بازی‌های هم‌سبک که از سمپل‌ها و فیزیک آماده بهره می‌برند، اثری 100 درصد ایرانی بوده و از ابتدا طراحی و اجرا شده است.