صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۹۵۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

گروه اجتماعی: به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و روز درختکاری، برنامه کاشت هزار اصله نهال به یاد هزار شهید شهرستان مسجد سلیمان، ۲۲ اسفند در این شهرستان برگزار می‌شود.

غلامرضا سیاه‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: با توجه به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و خدمت به خانواده‌های آنها، روز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز شهدا نامگذاری شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان به این مناسبت گفت: با توجه به مقارنت روز شهدا با روز درختکاری، مقرر شد با همکاری شهرداری مسجدسلیمان، هزار اصله نهال به یاد هزار شهید این شهرستان با حضور خانواده‌ شهدا و عموم مردم کاشته شود.

سیاه‌پور ادامه داد: همچنین دیدار از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از فرماندار و امام جمعه مسجدسلیمان گفت: باید از همه افرادی که بنیاد شهید را در راستای تکریم خانواده شهدا حمایت می‌کنند تقدیر شود، امیدوارم بتوانیم ذره‌ای از دینی که شهدا به گردن ما دارند ادا کنیم.