صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۱۷۷۹۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

کانون خبرنگاران نبأ/ جواد بیطرفان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم معتقد است که رسانه‌های جمعی در گفتمان‌سازی شعار دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی مهم‌ترین رسالت را دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دیدار مدیرمسئول روزنامه 19 دی که بخشی از آن به تحلیل نام‌گذاری امسال گذشت، اظهار کرد: نام‌گذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» یکی از منحصر به فردترین نامگذاری‌های مقام معظم رهبری است.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، وی تأکید کرد: این نام‌گذاری نیاز به ریشه‌یابی، تحلیل واقعبینانه و گفتمان‌سازی دارد که رسانه‌های جمعی در این راستا بیشترین رسالت را بر عهده دارند.

وی عرصه تعاملی رسانه‌های جمعی با نهادها و مراکز فرهنگی حوزه دین را بسیار گسترده دانست و گفت: امروز آنچه که بیشتر در این حوزه عملیاتی می‌شود انعکاس اخبار رویدادها و فعالیت‌های نهادهای فرهنگی حوزه دین است، اما دامنه این تعامل می‌تواند با انتشار گزارش‌های مردمی، تحلیل‌ها، تفسیرها و نقدهای سازنده عمیق‌تر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم جهت‌گیری روزنامه 19 دی را ارزشی، اعتدالی و مبتنی بر فهم درست از نیازهای جامعه دانست و اضافه کرد: این مطالبه همواره وجود داشته که قم باید دارای یک رسانه پرمحتوا در تراز ملی و حتی بین‌المللی باشد تا گفتمان انقلاب اسلامی و حوزه علمیه را با جدیت مورد توجه قرار دهد.