صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۱۴۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

گروه اجتماعی: دوره‌ تفسیر کوتاه در ماه رمضان در ۲۰ کانون اجرا می‌شود که در این دوره آموزشی کوتاه مدت یکی از سوره‌های کاربردی قرآن‌کریم را انتخاب کرده و در قالب یک کارگاه آموزشی مبانی تفسیر به علاقمندان ارائه می‌شود.

مرتضی مقدمی،مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی مغتنم به منظور فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است،گفت: امسال تقارن ماه مبارک رمضان با این ایام موجب اهمیت و لزوم برنامه‌ریزی مناسب را دوچندان می‌کند.
وی درادامه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این دستگاه به مناسبت ماه رمضان، گفت: دوره‌ تفسیر کوتاه در 20 کانون اجرا می‌شود که در این دوره آموزشی کوتاه مدت یکی از سوره‌های کاربردی قرآن‌کریم را انتخاب کرده و در قالب یک کارگاه آموزشی مبانی تفسیر به علاقمندان ارائه می‌شود. بی‌تردید برگزاری این دوره‌ی کوتاه آموزشی تاثیر بسزایی در رشد و تعالی فکری و اخلاقی جوانان و نوجوانان داشته و موجب آشنایی بیش از پیش آنان با مفاهیم و آموزه‌های قرآن‌کریم می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان زنجان عنوان کرد: همچنین طرح سفیران آسمانی نیز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اجرا درمی‌آید که براساس این طرح ،یک بسته فرهنگی مشتمل بر سخنرانی خطبای معروف کشوری آماده شده و علاقمندان با گوش فرادادن به این سخنرانی‌ها و پاسخگویی به سوالات طرح‌شده در آن می‌توانند در این طرح شرکت کنند. امید می‌رود با اجرای طرح‌های مذکور بتوانیم موجبات بهره‌مندی جوانان و نوجوانان از فیوضات ماه مبارک رمضان را فراهم آوریم.