صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۵۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن کریم سپاه فجر فارس با حضور بیش از 60 نفر از بانوان شاغل در این سپاه از نقاط مختلف فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مسابقات قرآن کریم سپاه فجر فارس با حضور بیش از 60 نفر از بانوان شاغل در این سپاه از نقاط مختلف فارس امروز، 15 شهریور در شیراز برگزار شد.
قادر شفیعی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های مفاهیم، حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم در سطوح یک و دو برگزار شده است و نفرات برتر این مسابقات نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه قرآن شفابخش دل‌ها، دریچه‌ای به سوی سعادت انسان‌ها و راه رسیدن به روشنایی است، افزود: اگر فرهنگ پُر جاذبه قرآن بر جامعه یا سازمان حاکم باشد موجب مصونیت انسان در برابر آسیب‌ها خواهد بود، از همین‌رو فعالیت‌های فرهنگی-تبلیغی سپاه فجر بر محور «قرآن» صورت می‌گیرد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن کریم با حضور خواهران و برادران شاغل در سپاه فجر به گسترش فرهنگ قرآنی در مجموعه سپاه فجر کمک شایانی خواهد کرد، گفت: این مسابقات همچنین با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در سپاه فجر، اثربخشی و تحول‌آفرینی در سازمان سپاه، ایجاد شور و نشاط قرآنی در میان پرسنل شاغل، ارتقا سطح امنیت روحی و روانی کارمندان و شناسایی نخبگان قرآنی برگزار شده است.
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «قرآن مثل بارانی است که اگر دل شما سرزمین مستعدی باشد نفوذ می‌کند، خودتان را آماده کنید و در مقابل بارش باران قرار دهید»، گفت: بر همین اساس و با توجه به استعداد معنوی و مثال زدنی کارکنان سپاه مسابقات، محافل و فعالیت‌های قرآنی به‌صورت منظم در سپاه فجر فارس برگزار می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری چهار محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان برتر داخلی و بین‌المللی در ماه رمضان امسال و مسابقات قرآنی در روزهای آینده اشاره کرد.