صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۳۶۲۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

گروه اجتماعی: نشست هماهنگی کارگروه شورای مشورتی مدیریتی تمهیدی ستاد اقامه نماز استان فارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، نشست هماهنگی کارگروه شورای مشورتی مدیریتی تمهیدی ستاد اقامه نماز استان فارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف این استان برگزار شد.
در این جلسه خدایار پاک فطرت، کارشناس ستاد اقامه نماز فارس فارس مطالبی را پیرامون موضوع جلسه در خصوص گزارش بازدید از نمازخانه رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی بین راهی اظهار کرد.
وی همچنین افزود: هرچند که بحمد الهی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی نسبت به سال‌های گذشته از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار است، لیکن با توجه به گزارش‌های ارسالی و بازدیدهای به‌عمل آمده، هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب باید تلاش بیشتری به عمل آید.
در ادامه رحمان مرشدی،‌ نماینده اداره راه و شهرسازی استان فارس گفت: بنابر آمارهای موجود، در مسیر پرتردد شیراز اصفهان نمازخانه‌ها در هر 60 کیلومتر وجود دارد.
وی افزود: چد مسجد و نمازخانه دیگر نیز در دست ساخت است ولی همه نمازخانه‌ها نیاز به بازدید مستمر دارد تا از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته باشند.
دبیر ستاد اقامه نماز اداره راه و شهرسازی فارس در پایان همچنین خواستار راه اندازی سکوهای نماز در راه‌های مواصلاتی فرعی شد.