صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۶۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
فردا در اصفهان؛

گروه سیاسی: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سردار شهید «علی‌اصغر فولادگر» فردا، 22 دی‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سردار علی‌اصغر فولادگر، از فرماندهان و کارشناسان مرکز مطالعات راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاور امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت، امسال در فاجعه منا جان‌ باخت که به تازگی پیکر وی شناسایی شده است.
براساس گفته حمیدرضا فولادگر، منتخب مردم اصفهان در مجلس، پیکر وی به اشتباه با پیکر حجاج هندی در فاجعه منا به هند انتقال پیدا کرده بود که پس از انجام آزمایش‌های مختلف DNA هویت وی مشخص شد.
سردارفولادگر دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل بودند که در دوران دفاع مقدس و سپاه قدس حضور داشته و با حوزه مشاور نظامی بیت مقام معظم رهبری نیز همکاری داشتند. وی به دلیل تسلط به زبان عربی به عنوان مشاور امور بین‌الملل با سازمان حج نیز همکاری می‌کردند. سردار علی‌اصغر فولادگر برادرزاده استاد فولادگر، مفسر و مترجم قرآن و نهج‌البلاغه هستند.
پیکر مطهر سردار شهید علی‌اصغر فولادگر، فردا، 22 دی‌ماه ساعت 9 و از فلکه فیض تا گلستان شهدای شهر اصفهان تشییع و در همان محل نیز به خاک سپرده می‌شود.
براساس این گزارش، مراسم ترحیم وی نیز روز چهارشنبه، 23‌ دی‌ماه از ساعت 8 در مجموعه فرهنگی قائمیه حضرت مهدی(عج) در خیابان مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.