صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۶۷۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خبر داد:

گروه دانشگاه: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از تدوین خط و مشی رسانه‌های این نهاد برای انتخابات خبر داد و گفت: تلاش برای افزایش نرخ مشارکت مردم در این انتخابات از خط مشی‌های رسانه‌های جهاددانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان این مطلب افزود: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در ایام انتخابات علاوه ‌بر این مسأله، تلاش خواهند کرد تا معیارهای انتخاب اصلح و شایسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در اختیار مردم قرار دهند.
وی با اشاره به آرامش‌بخشی به فضای رقابت و هیجان در انتخابات، آن را به عنوان یکی دیگر از خط مشی‌های رسانه‌های جهاددانشگاهی عنوان کرد و یادآور شد: تلاش برای عقلانی‌سازی و معتدل کردن این فضا از دیگر خط مشی‌های خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در ایام انتخابات است.
پورعلی در ادامه تصریح کرد: بسیج مشارکت دانشجویان در ایام انتخابات در قالب میزگردها، مصاحبه‌های مطبوعاتی، گزارش و نوشتن مقالات و درگیر کردن جامعه نخبه کشور در انتخابات نیز از دیگر رویکردهای رسانه‌های جهاددانشگاهی است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با آینده و توسعه کشور به‌طور کامل درگیر هستند، افزود: در این راستا خبرگزاری ایسنا در نظر دارد تا سهم دانشگاهیان را در مباحث مربوط به توسعه‌ کشور ارتقاء دهد.
پورعلی با تاکید بر اینکه رسانه‌های این نهاد در ارتقای جایگاه دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم تلاش خواهد کرد، گفت: قانون‌گذاری امر مهمی در کشور است و برای اینکه این امر مهم و سرنوشت‌ساز به خوبی در اذهان عمومی جامعه نهادیه شود، نیاز است که جایگاه مجلس تبیین و مشخص شود؛ این کار با به بحث گذاشتن این مسایل با جامعه نخبگان میسر می شود.
به گفته وی اطلاع‌رسانی به جامعه در خصوص آخرین تغییر و تحولات انتخابات هفتم اسفندماه از دیگر اهداف رسانه‌های جهاددانشگاهی در این ایام است.