صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۲۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۷

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب «علم‌‌الحدیث» تألیف مرضیه جدید‌الاسلام توسط واحد انتشارات جامعةالقرآن به زیور طبع آراسته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، معاون پژوهش مؤسسه جامعةالقرآن‌الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص تازه‌های نشر واحد پژوهشی این مؤسسه گفت: کتاب «علم‌‌الحدیث» در‌برگیرنده چکیده مطالب کتاب علم‌الحدیث و درایةالحدیث حجت‌الاسلام کاظم میر‌شانه‌‌چی، کتاب تاریخ عمومی حدیث تألیف مجید معارف و مصطلح‌الحدیث تألیف صبحی صالح متناسب با منابع کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری است.
وی با اشاره به اینکه کتاب فوق توسط مرضیه جدیدالاسلام تألیف و گردآوری شده و به همت واحد انتشارات مؤسسه به چاپ رسیده است، اظهار  کرد:  در فصل‌های ابتدایی این کتاب به تعریف اصطالاحات حدیثی پرداخته شد و سپس به بیان اصلاحات حدیثی مذاهب شیعه و سنی می‌پردازد.
حکیمی با تأکید بر اینکه مطالب این کتاب به نثر ساده نگارش شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و یا دکتری رشته علوم قرآن و حدیث از مطالب این کتاب استفاده کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات مؤسسه جامعة القرآن الکریم واقع در قم، خیابان معلم، معلم ۱۰، کوچه ۸ مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۶۸۸۲ تماس بگیرند.