صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۹۸۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

گروه بین‌الملل: شبکه اشتراک فیلم یوتیوب از راه‌اندازی مسابقات «فانوس» (The Lantern)؛ اولین دوره مسابقات ویدئویی با هدف معرفی بهترین تلاش‌ها از سوی نهادها، رسانه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی خلاق درباره ماه رمضان، خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «GToday»، این مسابقه در سطح کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار می‌شود و در آن به تأثیرگذارترین ویدئوهای تبلیغاتی جایزه داده خواهد شد.

الگوریتمی طراحی شده که ویدئوی برنده را بر اساس میزان بازدیدها و به اشتراک‌گذاری‌ها در پایان ماه رمضان انتخاب می‌کند و بعد از این ماه برنده معرفی خواهد شد.

الکس برونوری، رئیس بخش آژانس‌های خلاق گوگل در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در این باره گفت: این جایزه اهمیت زیادی دارد زیرا ارزش‌های ماه مبارک رمضان را برجسته می‌کند و تصویر خوبی از جهان اسلام ارائه خواهد کرد.

وی همچنین گفت: این اولین نسخه برنامه فانوس است و امیدواریم بتواند به عرصه‌ای برای تقدیر از خلاقیت و سخت‌کوشی نهادها و شرکت‌های تبلیغاتی منطقه تبدیل شود.