صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

گروه هنر: نمایشگاه «آوای قلم» طی امروز، سوم مردادماه در نگارخانه فرهنگسرای رازی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگسرای رازی به این رسانه، نمایشگاه «آوای قلم» طی امروز، سوم مردادماه در این فرهنگسرا افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه قرار است آثار مجید رضازاده، هنرمند قلم‌زن به نمایش گذاشته شود.

این نمایشگاه با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برپا خواهد شد و آثاری با محوریت موضوعات اسلامی که مد نظر هنرمند قرار گرفته است در آن به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه در قالب جشنواره تابستانی که هر سال در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود برپا خواهد شد.

در نمایشگاه «آوای قلم» 18 اثر هنری از رضازاده به نمایش گذاشته خواهد شد؛ آثاری که شیوه قلم‌زنی روی مس و سایر مواد را به مخاطبان نشان می‌دهد.

آیین گشایش این نمایشگاه طی امروز، 3 مردادماه با حضور رضازاده برگزار می‌شود و نگارخانه فانوس تا 15 مرداد همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقه‌مندان به هنرهای سنتی ایران است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۲۱۶۶۷ تماس بگیرند.