صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۲۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
امیرنیا:

معاون تبلیغ و ترویج ارشاد با اشاره به اینکه ما با وجود کمبود اعتبارات به تعهدات خود در زمینه برگزاری برنامه‌های قرآنی پایبند هستیم، گفت: جشنواره آیات تا پایان سال جاری در 8 رشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: اصغر امیرنیا معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری جشنواره آیات اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبارات ما جشنواره قرآنی «آیات» را برگزار می‌کنیم و نمی گذاریم مشکلات مالی مانع برپایی برنامه‌های قرآنی شود.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امسال نیز همچون سال گذشته جشنواره آیات در 8 رشته برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته این جشنواره در رشته‌های مختلف برگزار شد و با توجه به نظر حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد مبنی بر دو سالانه شدن جشنواره آیات، امسال این جشنواره در رشته‌های متفاوتی نسبت به سال قبل برپا خواهد شد.
امیرنیا با اشاره به اینکه نتیجه‌گیری برای برگزاری جشنواره آیات در استان‌های تهران و البرز نهایی شده است، خاطر نشان کرد: جشنواره آیات در رشته طراحی المان‌های شهری در تهران و عکس در البرز پیش‌بینی شده است که در ماه‌های آینده برگزار می‌شود. فراخوان سایر رشته‌ها نیز توسط ادارات ارشاد استان‌های منتخب اعلام خواهد شد.
معاون تبلیغ و ترویج ارشاد با بیان اینکه کمبود بودجه برپایی بسیاری از برنامه‌های را دچار اختلال کرده‌ است، گفت: در نظر داشتیم در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خوبی اجرایی کنیم اما با این اعتبارات محدود امکان‌پذیر نیست با این وجود تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن تعهدات خود می‌کنیم.