صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۳۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
عالی‌پور خبر داد:

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برنامه‌ریزی این معاونت برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد.

عبدالرضا عالی‌پور، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برنامه‌ریزی این معاونت برای برگزاری هرچه بهتر آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امسال همزمان با برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت که با شعار «به سوی فهم قرآن» برگزار می‌شود، اولین آزمون ویژه کارکنان دولت نیز برگزار خواهد شد.

عالی‌پور در ادامه با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت روز 20 آبان‌ماه و به صورت سراسری و آزمون کارکنان دولت نیز روز 19 آبان‌ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، تصریح کرد: معاونت قرآن و عترت ارشاد استان بوشهر در راستای هرچه بهتر برگزار کردن این آزمون‌ها در سطح استان، اقدامات لازم را به عمل آورده است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با شورای اداری استان انجام شده است و دستگاه‌های مختلف اداری استان برای برگزاری مناسب این آزمون، قول مساعد همکاری داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین آزمون سراسری قرآن و عترت کارکنان دولت، تصریح کرد: برای برگزاری پرشور این آزمون نیز که با محوریت تدبر در سوره مبارکه «صف» برگزار می‌شود، هماهنگی‌های لازم با ادارات مختلف استان انجام شده است.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در این راستا، جلسات متعددی با روابط عمومی‌های ادارات کل استان برگزار شده است تا زمینه حضور حداکثری کارمندان ادارات در این آزمون قرآنی فراهم شود.

عالی‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر این آزمون قرآنی نیز هماهنگی‌ لازم با ادارات مختلف استانی از جمله آموزش و پروش استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شورای هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و ... انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده در این زمینه، در حدود 10 تا 12 مؤسسه قرآن و عترت در سطح استان بوشهر برگزار کننده آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری خواهند بود که ارائه البته آمار دقیق در این زمینه بستگی به تعداد شرکت‌کنندگان دارد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان اظهار امیدواری کرد تا آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد و نیز اولین آزمون سراسری قرآن و عترت کارمندان دولت با حضور حداکثری و پرشور علاقه‌مندان در سطح کشور به‌ویژه استان بوشهر برگزار شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
برگزاری این آزمون برای شرکت کنندگان که به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند