صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

گروه هنر: سریال «آرام می‌گیرم» سریالی به کارگردانی روح‌الله سهرابی است که بعد از سریال «همسایه» روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، «آرام می گیرم» عنوان یک سریال دفاع مقدسی است که به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این سریال را روح الله سهرابی کارگردانی کرده و هم اکنون آخرین روزهای تصویربرداری را پشت سر می گذارد. 

این مجموعه تلویزیونی را فرهاد گلی تهیه کرده و به صورت همزمان با فیلمبرداری، تدوین، آهنگسازی و صداگذاری می‌شود. برای این کار علی لهراسبی تیتراژ پایانی را خواهد خواند. «آرام می‌گیرم» یک سریال 42 قسمتی است که در آن داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی و … نقش آفرینی کرده‌اند. 

بنا به این گزارش، این سریال محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست. داستان این مجموعه، ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که فرزندانش به‌دلیل زیاده‌خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آرامش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد.