صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس با اشاره به ظرفیت و استعدادهای درخشان این شهرستان گفت: برای شکوفایی معنوی این استعدادها توسعه فرهنگ قرآنی درفردیس ضروری است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سپیدار‌آنلاین نوشت: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس با اشاره به ظرفیت و استعدادهای درخشان این شهرستان گفت: برای شکوفایی معنوی این استعدادها توسعه فرهنگ قرآنی درفردیس ضروری است.
جان محمد خوب پور افزود: براین اساس باید شورای هماهنگی وتوسعه فعالیت های قرآنی در فردیس فعال شود. وی اظهار داشت: با تشکیل این شورا بخشی از اعتبارات استانی که در حوزه قرانی است می تواند برای شهرستان فردیس جذب شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فردیس گفت: ساماندهی تبلیغات محیطی از برنامه های مهم در فردیس است که این موضوع در جلسه ساماندهی تبلیغاتی محیطی قابلیت اجرا دارد.
خوب پوراظهار داشت: ساماندهی تبلیغات محیطی در این شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان است. وی ساماندهی فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در فردیس را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این اقدام با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه الکترونیک و فروشندگان محصولات فرهنگی انجام می شود. رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی اتاق اصناف 30 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی مجوزدار تحت پوشش اتحادیه در سطح شهرستان وجود دارد و 15 پرونده در دست اقدام است. خوب پور در خصوص برنامه های دهه فجر در فردیس گفت: 2 کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر به دبیری شهرداری منطقه 10 کرج تشکیل می شود و کمیته فرهنگی و هنری و تبلیغی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای آن فرمانداری،اداره ارشاد،آموزش وپرورش،سپاه،ورزش وجونان و شهرداری ها در فردیس است. وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه فجر در دستور کار قرارگرفته که برنامه های مختلفی چون دیدار با خانواده های شهدا، گلباران مزار شهدا، برنامه های مختلف فرهنگی در راستای تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی ورزشی اجرا می شود.