صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
وزیر اطلاعات:

گروه سیاسی: وزیر اطلاعات با رد هرگونه احتمال تروریستی بودن حادثه ساختمان پلاسکو اظهار کرد: هنوز هیچ دلیلی در رابطه با تروریستی بودن این حادثه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات که عصر امروز، شنبه 2 بهمن ماه در محل وقوع حادثه ساختمان پلاسکو حضور یافته بود، گفت: حادثه تاسف برانگیز و تلخی بود و متاسفانه آتش نشانان جان پر برکت خود را در این راه از دست دادند. برای خانواده‌های داغدار و همچنین افرادی که در این حادثه خسارت دیده‌اند و مصدوم شده‌اند از خداوند متعال صبر مسئلت می‌کنم.

وزیر اطلاعات در مورد امنیتی بودن این حادثه تصریح کرد: هر اتفاقی که در کشور رخ بدهد و در آن احتمال امنیتی بودن وجود داشته باشد، اطلاعاتی ارائه خواهیم داد. ما لحظه به لحظه در جریان حادثه آتش سوزی حادثه بودیم و همه شواهد را بررسی کردیم و به هیج دلیلی که این اقدام تروریستی باشد دست نیافتیم.

علوی با اشاره به شایعات فضای مجازی اظهار کرد: شایعاتی که در این خصوص مطرح می‌شود کار بسیار غیر اخلاقی و جنبه‌ امنیتی دارد. باید در این خصوص جمع بندی و اقداماتی انجام دهیم و با سلسله دروغ پردازی‌ها برخورد قاطعی بشود.

وزیر اطلاعات در رابطه با اقدامات غیر اخلاقی که در فضای مجازی انجام می‌شود گفت: با برخی از مسائل نباید برخورد سیاسی شده بلکه باید همه دست به دست هم بدهیم و علل موضوع را بررسی کنیم. ساختمان‌های فرسود زیادی داریم و نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و نباید دیگر شاهد تکرار این نوع مسائل باشیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسش ایکنا در رابطه رصد شایعه پردازان اظهار کرد: قطعا این افراد رصد می‌شوند.

وی همچنین در رابطه با انفجارهای صورت گرفته در ساختمان پلاسکو عنوان کرد: هنوز در این رابطه اطلاعات کامل در دسترس نیست و نمی‌توانم در این رابطه چیزی بگویم.