صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۵۴۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

گروه بین‌الملل: رئیس بانک «المتحد» مصر از اختصاص شماره حساب بانکی ویژه مسابقات قرآن مصر برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد.


مسابقات قرآن بانک «المتحد» در مصر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد»، اشرف القاضی، رئیس بانک المتحد مصر با تبیین برنامه‌های این بانک برای برگزاری مسابقات قرآن در این کشور گفت: شماره حساب ویژه‌ای با نظارت مؤسسه «ایثار» وابسته به بانک «المتحد» برای دریافت کمک‌های مردمی به مسابقات قرآن مصر اختصاص داده شده است.
بر اساس این گزارش قرار است، کمک‌های دریافتی علاوه بر تهيه كارت هدیه برای برندگان که قابلیت برداشت از شعب مختلف بانکی و نیز خرید از مراکز مختلف را دارا باشد، در جهت حمایت از 10 حافظ اول برگزیده در مسابقات استانی در راستای پیشرفت اجتماعی و علمی آن‌ها هزینه شود.
وی افزود: این حساب به شماره «110-830000-0001» در تمامی شعب بانک المتحد در سراسر مصر که بالغ بر 51 شعبه است، کمک‌های مردمی را دریافت می‌کند.
اشرف القاضی تصریح کرد: این شماره حساب با هدف سهیم‌شدن مردم در حرکت ارزشمند برگزاری مسابقات قرآن به این رقابت‌ها اختصاص یافته است.
وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری رقابت‌ها گفت: مسابقات قرآن استان‌های مختلف مصر با هدف آشنایی بیشتر نسل جدید جوان با اصول دین و ارزش‌های اسلامی برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، مؤسسه ایثار وابسته به بانک المتحد اخیرا مسابقات قرآن ویژه سال 1438 قمری را با حضور نمایندگان 9 استان دقهلیه، غربیه، شرقیه، دمیاط، کفرالشیخ، منیا، سوهاج، بنی سویف و اسیوط برگزار کرد.
در این مسابقات برخی مسئولان محلی، نماینده وزارت اوقاف مصر و همچنین نمایندگان استان‌های مذکور حضور داشتند.