صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

گروه فعالیت‌های قرآنی: «حرکت گفتمان قرآنی» نام یکی از غرفه‌هایی است که با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طرح ویژه‌ای برای قرآن‌دوستان در نظر گرفته است.

حسن فاضلیان، مسئول غرفه «حرکت گفتمان قرآنی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: حرکت گفتمان قرآنی با هدف گفتمان‌سازی فرهنگ قرآنی در فروردین‌ماه سال 95 با همت جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: دبیرخانه گفتمان قرآنی به دنبال گفتمان‌سازی نوع نگاه خاصی نسبت به قرآن کریم است. نگاهی که زمینه بازگشت ما به قرآن کریم را فراهم می کند.

فاضلیان بیان کرد: در این غرفه پویش مردمی «من قرآنی هستم» با هدف قرائت یک صفحه قرآن به صورت روزانه در نمایشگاه به صورت تقویم برای بازدید کنندگان ارائه می شود.

مسئول غرفه بیان کرد: بازدیدکنندگان از این غرفه می‌‌‌‌‌‌‌توانند با ارائه توضیحاتی در این حرکت شرکت کرده و یا به کانال تلگرام به نشانی quranpooyesh@ مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 هزار تقویم در بین علاقه مندان توزیع شده است که حاضران نیز می‌توانند از این تقویم‌ها استفاده کنند.