صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۷۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
پس از اقامه نماز جمعه؛

گروه سیاسی: مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران بعد از اقامه نماز عبادی ـ‌ سیاسی از دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران امروز، 19 خردادماه پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در دانشگاه تهران آغاز شد.
در این مراسم مردم مؤمن و انقلابی شهدای حادثه تروریستی را از دانشگاه تهران به سمت چهارراه حافظ تشییع می کنند.
پیش از این مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
همچنین رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی تأکید کردند: حادثه‌ی تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه‌دار و زخمی شدن جمع بیشتری انجامید، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است. این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند. نتیجه‌ی قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست. ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله. یاد شهیدان این حادثه را گرامی می‌دارم و به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
بنابراین گزارش، حادثه تروریستی روز چهارشنبه، 17 خردادماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) 17 شهید و بیش از 50 مجروح به همراه داشت.