صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۳۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
معاون آموزش حوزه خواهران:

گروه حوزه‌های علمیه: معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه استادان برتر حوزه خواهران با موضوع فقه و اصول عنوان کرد: سومین گردهمایی در سال آینده با موضوع تفسیر و علوم قرآنی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمود خالقی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران امروز 5 مردادماه در دومین جشنواره استادان برتر حوزه خواهران که با عنوان برترین‌های تدریس برگزار شد با تبریک دهه کرامت گفت: یکی از مواردی که در حوزه خواهران از آن غفلت شده است استفاده از تکنولوژی آموزشی است.

وی با بیان اینکه استفاده اندکی از این تکنولوژی‌ها برده‌ایم بیان کرد: به خصوص در بخش تدریس این نقیصه وجود دارد و بنا داریم این روند را اصلاح کنیم.

خالقی از برپایی دوره‌های تربیت مربی علمی و مهارتی، خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون استادان از قم به استان‌ها اعزام می‌شوند که با برگزاری دوره‌های تربیت مربی این نقیصه نیز باید رفع شود.

معاون آموزش حوزه خواهران با تاکید بر تامین استاد برای مناطق خاص تصریح کرد: امروز و در این مراسم از پرتال اساتید رونمایی خواهد شد تا ارتباطات آنان از طریق فضای مجازی افزایش یابد.

وی با اشاره به دومین اجلاسیه استادان برتر حوزه خواهران عنوان کرد: در رشته فقه و اصول، 1070 استاد داریم که از این تعداد 614 نفر به مرحله استانی و در نهایت 172 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و از میان آنان از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

وی اجرای طرح اخلاقی ریحان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: اخلاق در حوزه از مهم‌ترین مباحث به شمار می‌رود و باید سرمایه‌گذاری زیادی روی آن صورت گیرد.

خالقی، راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به اساتید و افزایش تعداد مراکز تربیت مربی و  اساتید اخلاق را از جمله برنامه‌های معاونت آموزش برشمرد.