صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

گروه بین‌الملل: گروه نظارت بر رسانه‌های مسلمانان نیجریه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به کلیسای کاتولیک «سن فیلیپس» در ایالت « انامبرا» در جنوب شرق این کشور را محکوم کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « sunnewsonline»، دیروز، 15 مرداد در حمله افراد مسلح به کلیسای سن فیلیپس دست کم 10 نفر کشته و 18 تن زخمی شدند.
«ابراهیم عبداللهی»، مسئول هماهنگی این گروه با توصیف عاملان این حادثه تروریستی به عنوان قاتلان شیطان‌صفت، گفت: این حمله دستاورد تروریست‌هایی است که در خارج از نیجریه زندگی می‌کنند و تنها برای اهداف جنایتکارانه وارد این کشور می‌شوند.
وی افزود: گروه نظارت بر رسانه‌های مسلمانان این حادثه وحشتناک را به شدت محکوم کرده و از مقامات قضایی می‌خواهد با بررسی این جنایت عاملان را قبل از فرار از نیجریه دستگیر کنند.
عبداللهی با انتقاد از شهروندان نیجریه‌ای که فرزندان خود را برای تحصیل به خارج از نیجریه می‌فرستند، اظهار کرد: این افراد باید جنبه‌های منفی تحصیل در خارج را روی فرزندان خود بررسی کنند؛ زیرا برخی از این خارج‌رفتگان در گروه‌های تروریستی عضو می‌شوند که در آن‌ها جنایت به عنوان انتقام تلقی می‌شود.
وی تأکید کرد: ثروت خانواده‌ها باید در راه‌های مثبت مانند تحصیل فرزندان همراه با آموزش صراط مستقیم برای رسیدن به خدا و عبادت الهی صرف شود.