صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۳۲۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

گروه هنر: فراخوان ارسال آثار به نخستین کتاب سال «گرافیک مذهبی» تا 2 شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فراخوان ارسال آثار به نخستین  کتاب سال «گرافیک مذهبی» به منظور تسهیل در دریافت آثار متقاضی، تمدید شد.

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری قرار است نخستین کتاب سال «گرافیک مذهبی» را در زمینه طراحی پوستر، بروشور، نشانه و لوگوتایپ، صفحه‌آرایی و طراحی جلد کتاب و نشریات منتشر کند و لذا طراحانی که مایل هستند آثارشان در این مجموعه نفیس چاپ شود، حداکثر تا 2 شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال نمایند.

مقررات ارسال آثار

1 ـ داوطلبان شرکت در این رویداد هنری باید آثار خود را در ابعاد 22X30 سانتی‌متر بصورت CMYK و با کیفیت 300 DPI و با  فورمت JPEG از طریق ایمیل به نشانی graphicmazhabi@gmail.com ارسال نمایند.

2 ـ ضروری است فرم شرکت توسط داوطلب پر شده و به همراه تصویر هنرمند ضمیمه آثار شود.

3 ـ با توجه به اینکه مقرر است این کتاب دربرگیرنده آثار خلق شده طی دوره یک ساله باشد در نتیجه در اولین دوره استثنائاً محدودیت زمانی وجود ندارد.

4 ـ ارسال آثار برای همه طراحان آزاد است. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان فقط در این دوره هزینه ثبت نام ندارند اما در دوره‌های بعد داوطلبان ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان هزینه  ثبت‌نام خواهند بود.

5 ـ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

6 ـ آثار توسط یک هیئت از طراحان گرافیک که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تعیین شده برای چاپ در کتاب انتخاب می‌شوند. ارسال آثار به معنای پذیرش نظر این هیئت است.

7 ـ هر طراح فقط می‌تواند آثار خود را برای این رویداد فرهنگی هنری ارسال کند، لذا چنانچه آثار توسط شخص دیگری ارسال شود در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار آن طراح حذف خواهد شد.

8 ـ طراحانی که اثر یا آثارشان در این مجموعه چاپ شود یک نسخه از کتاب را به صورت رایگان دریافت می‌کنند به علاوه می‌توانند حداکثر سه نسخه را با تخفیف 50 درصد خریداری کنند. نخستین کتاب سال «گرافیک مذهبی» در قطع رحلی و به صورت چهاررنگ و نفیس چاپ و منتشر خواهد شد.

یادآور می‌شود، متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق تماس با شماره تلفن 88808103 و 88895398 مطرح نمایند.