صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این هفته شورای عالی قرآن با حضور علی قاسم آبادی، محمدحسین سعیدیان و سیدمحمد کرمانی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، دوشنبه 3 مهرماه 96، علی قاسم‌آبادی در دویست و پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 95 تا 103 از سوره مبارکه نساء، خواهد پرداخت.
در هفتاد و یکمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 6 مهر ماه 96 در مسجد جامع لویزان، محمدحسین سعیدیان سوره مبارکه آل عمران آیه 104 تا 115 و سوره مبارکه نصر را تلاوت می‌کند.
همچنین یکشنبه 2 مهرماه 96، سیدمحمد کرمانی در هشتمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد، پلاک 12 برگزار خواهد شد به تلاوت سوره مبارکه زمر آیات 61 تا آخر و سوره مبارکه نصر، خواهد پرداخت و فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌ غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.