صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

گروه مسابقات: سید عبدالحمید احمدی پیامی را برای دومین دوره مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزش استان مازندران صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، پیامی را برای دومین دوره مسابقات لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزش استان مازندران که امروز، 13 مهر ماه ساعت 15 تا 17 در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار می‌شود، صادر کرد. در این پیام آمده است؛
حمد و سپاس خداوندی را سزاست که احسن‌الحدیث و  آخرین ذخیره معنوی وحی الهی را بر افضل انبیاء پیامبر اعظم(ص) برای تربیت احسن‌المخلوقین عطا نموده است.
انس با قرآن و تدبر در مفاهیم ناب الهی موجب تعمیق اعتقادات، ایمان و رشد درونی انسان می‌شود که این  خود دستاوردیست بزرگ. این گرانمایه موهبت الهی موجب «یخرجهم من الظلمات الی النور» است که قطعا جز با اراده‌ پروردگار متعال و عنایت خاصش میسر نمی‌باشد.
برگزاری دومین دوره از لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه‌ ورزشی تکواندو که ایده‌ایست برآمده از ذوق ناب ورزشکاران مازندرانی با هدف ترويج و توسعه آموزه‌هاي دینی و قرآني در عرصه‌ ورزش، رهیافتی است برخاسته از اندیشه‌ی توحیدی.
قطعا به برکت آثار ورزشکاران حافظ قرآن بسیاری به سلسله‌ این طرح وزین ورزشی خواهند پیوست و ما با افتخار این اثر گران‌بها را در زمره فعالیت‌های برتر فرهنگی قرار خواهیم داد.
باشد که تمامي عرصه‌های اعتلای فرهنگ و ارزش‌های این مرزوبوم در سایه‌سار توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق و پیشگام باشند.