صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۱۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
در برنامه تلاوت‌های درخواستی مطرح شد:

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی بیان کرد: محسن از دوران کودکی علاوه بر این که با اهل بیت(ع) انس داشت با قرآن نیز مأنوس بود و در جلسات قرآن حضور می‌یافت.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم، محسن حججی شب گذشته، 17 مهر، میهمان تلفنی برنامه زنده تلاوت‌های درخواستی شبکه قرآن و معارف سیما بود که در این برنامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در مراسم‌ گرامیداشت شهید حججی بیان کرد: از حضور مردم برای گرامیداشت شهید حججی تشکر می‌کنم، مردم ایران بودند که به فرزند و برادر خودشان عزت دوباره بخشیدند و به ندای محسن لبیک گفتند.
وی در ادامه افزود: البته این شهید برای خود مردم و افتخارات مردم بود، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که محسن نماینده و سخنگوی تمام شهدای مدافع حرم شدند وگرنه همه شهدا و به ویژه خانواده‌های آنها برای ما عزیز و قابل احترام هستند.
پدر شهید حججی تصریح کرد: ما وظایف خودمان را انجام دادیم و محسن هم یک انسان مانند باقی افراد بود و امیدواریم ما هم مانند همه پدران و مادران که در قبال فرزندانشان وظایفی دارند، توانسته باشیم وظایف خودمان را به درستی انجام داده باشیم، نان حلال، توصیه به عمل کردن به گفتار، پرهیز از درو‌‌غ‌گویی و دیگر موارد این چنینی، مواردی هستند که یک پدر باید به فرزندش بیاموزد و راه خوب را به او نشان دهد.
وی در ادامه به انس شهید حججی به قرآن از دوران کودکی اشاره و بیان کرد: محسن از دوران کودکی علاوه بر این که با اهل بیت(ع) مأنوس بود با قرآن هم انس فراوانی داشت؛ چرا که خود ما به نوعی در مسجد بزرگ شده‌ایم و محسن نیز در جلسات قرآن و مساجد شرکت زیادی داشت و اخیرا نیز موفق شده بود بیش از نیمی از قرآن را حفظ کند و ویژگی بارز او این بود که راهی که از ابتدا به درستی انتخاب کرد با ثبات قدم تا انتها ادامه داد.
پدر این شهید مدافع حرم گفت: نحوه احترام گذاشتن محسن به والدین بی‌نظیر بود، هیچ وقت نبود که به ما دست دهد، اما دست ما را نبوسد، هرگز با خواهر و برادر با صدای بلند صحبت نمی‌کرد و نتیجه این که انسان هر چقدر در این دنیا متواضع‌تر باشد، قطعا نزد خداوند عزیزتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
با سلام اگر مقدور هست فایل تصویری این گفتگو رو هم بارگذاری کنید