به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، اولين جلسه کارگروههای تخصصی تبليغات مخاطبان و رسانه روابط عمومیهای واحدهای سازمانی اين نهاد عصر دیروز در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.
مديرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: در جريان برگزاری سومين گردهمايی مديران و رابطان خبری روابط عمومیهای واحدهای سازمانی اين نهاد که تيرماه در مشهد مقدس برگزار شد، قول داده بوديم که با برگزاری منظم جلسات کارگروههای تخصصی در زمینه تبلیغات و ارتباطات رسانهای که مورد تاکيد رئيس جهاد دانشگاهی بود بتوانيم پيوند صحيحي بين دانش و تجربه برقرار کرده و از توانمندیهای فعالان حوزه روابط عمومی در اين نهاد در سراسر کشور بهرهمند شويم.
ابوالقاسم رييسي افزود: خوشبختانه ديروز کارگروههای مورد اشاره در نوبت صبح و عصر در محل دفتر مرکزی برگزار و تصميمات خوبی نيز گرفته شد که پس از تدوین، در زمان مقتضي اطلاعرساني خواهد شد.وی ضمن اشاره به گستردگی فعاليتهای جهاد دانشگاهی و نيز ويژگیهای منحصر بفرد اين نهاد از جمله دارا بودن سه خبرگزاری ادامه داد: تبليغات و ارتباطات رسانهای موضوعات بسيار مهمی هستند که با خرد جمعی اصولیتر و هدفمندتر انجام خواهند شد.
مديرکل روابط عمومي جهاد دانشگاهی در پايان تاکيد کرد: تصميماتی که در اين کارگروهها گرفته ميشود حتماً پشتوانه محتوايی دارد و واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با بهرهمندی از اين محتواها انشاءالله تغييرات خوبس را در روند کارس خود احساس خواهند کرد.یادآور میشود، اعضای کارگروههای تخصصی از بین فعالان این حوزه که اعلام آمادگی کرده بودند پس از بررسی سوابق و رزومههای ارایه شده انتخاب و به جلسات دعوت گردیدند.