صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۵۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

گروه فعالیت‌های قرآنی: سری جدید برنامه تلویزیونی تلاوت‌های درخواستی از امشب به‌ روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدای قرآنی و اهدای ثواب تلاوت‌ها به یک شهید قرآنی از جمله تغییرات آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، سری جدید برنامه تلویزیونی «تلاوت‌های درخواستی» از امشب چهارشنبه یکم آذرماه به‌ روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
این برنامه که مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به صوت خوش در تلاوت و اهمیت استماع قرآن در زمینه‌سازی انس با قرآن و در عین حال متناسب با ذائقه مخاطب طراحی شده و دارای بخش‌های متنوعی همچون پخش بیش از 900 تلاوت ناب از قاریان مصری و ایرانی و گفت‌و‌گو با میهمانان قرآنی و برگزاری مسابقات تلفنی و غیره همراه است.
سری جدید برنامه تلویزیونی «تلاوت‌های درخواستی» پس از دو ماه وقفه در محرم و صفر با کمی تغییرات، از سر گرفته خواهد شد.
احمد لیایی تهیه‌کننده برنامه تلاوت‌های درخواستی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص تغییرات سری جدید برنامه گفت: سری جدید برنامه تلاوت‌های درخواستی با تغییراتی از جمله ختم قرآن با صدای بینندگان(آقایان و بانوان)، تماس با خانواده معظم شهدای قرآنی و اهدای ثواب تلاوت‌ها به یک شهید قرآنی، تلاوت قاریان ایرانی و تماس با آنها و گرافیک جدید برنامه تقدیم مخاطبان خواهد شد.
برنامه تلاوت‌های درخواستی به تهیه‌کنندگی احمد لیایی و اجرای هادی ربیعی، نصرت الله حسینی و حمید مجیدی مهر روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 22 لغایت 23 به صورت زنده پخش خواهد شد.