صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۱۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

گروه ادب: نویسنده کتاب «فتنه زیر ذره‌بین قرآن و معصومین(ع)» به بیان 313 نکته قرآنی، حدیثی و اخلاقی در این کتاب که به تازگی روانه بازار نشر شده، پرداخته است.

امیر حسین‌زاده، نویسنده کتاب فتنه زیر ذره‌بین قرآن و معصومین(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره کتابی که نوشته است عنوان کرد: با توجه به اینکه نکات دقیق، ظریف و لطیفی درباره فتنه‌های آخرالزمان در قرآن کریم آمده است درصدد برآمدم تا آنها را در قالب کتاب بیان کنم. نکته جالب آن بود که خواص جامعه که دانشجویان و طلاب هستند اطلاعات درستی از این رویکردها ندارند.

وی در ادامه این مطلب افزود: در این راستا طی مدت زمان یک سال به همراه همسرم،‌ مژگان معظمی به بررسی ترجمه‌ها و تفسیرهای مختلف از قرآن و کتب حدیثی پرداختیم. این کتاب شامل 313 نکته قرآنی،‌ حدیثی و اخلاقی است که به صورت ساده و روان به بحث بسیار مهم فتنه می‌پردازد.

حسین‌زاده اظهار کرد: در این اثر تلاش کرده‌ام تا تمامی آیات و روایات کلیدی و اساسی را بیان کنم تا با افزایش معرفت و بصیرت دینی جوانان و هموطنان از بروز فتنه‌های آخرالزمان دشمنان خارجی و داخلی پیشگیری کنیم؛ چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و هزینه‌های مادی و معنوی کمتری به دنبال دارد.

این نویسنده همچنین افزود: این کتاب همچنین شامل 85 سؤال به ترتیب صفحات است که می‌تواند در طول یک ماه تا یک سال به عنوان کتاب آموزشی و مسابقات مورد توجه قرار گیرد.